RABO CLUBACTIE

Rabo ClubSupport

Wij doen mee met Rabo Club Support

De Rabobank geeft verenigingen ieder jaar de kans om een financiële bijdrage te ontvangen met Rabo ClubSupport ter ondersteuning van hun activiteiten. .Hoeveel deze bijdrage is, hangt af van het aantal stemmen dat een vereniging  krijgt.

Rabo Club Support in 2024

Leden van de lokale Rabobank mogen hun stem uitbrengen op hun DRIE favoriete stichtingen, clubs of verenigingen. Hoe meer stemmen, hoe groter dus de RABO-bijdrage. Afgelopen jaar kregen we 32 stemmen. Uiteindelijk goed voor een subsidie van 316 Euro.

Wij hebben ons als “KBO Heikant – de Kelen” aangemeld voor deze actie. Als u een Rabobank-rekening heeft dan hopen wij dat u uw stem wilt geven aan onze vereniging.

Dit kunt u doen in de periode 2 t/m 24 september a.s. op de website van Rabobank of via de Rabobank app.

Misschien kunt u ook uw kinderen attenderen op deze actie en vragen om hun stem te geven aan onze vereniging.

Als u vragen heeft over het uitbrengen van uw stem dan kunt u contact opnemen met Pieter de Meijer  [penningmeester@kbo-veldhoven-heikant.nl] of [06-40377404].

Deelname aan de actie

Alleen personen,  die zijn geregistreerd als lid van de “Coorperatieve Rabobank”,  kunnen stemmen. Bent u nog geen lid? U kunt zich dan alsnog gratis registreren via de Rabo app of via de website van Rabobank. Op de website van de Rabobank onder [lidmaatschap] kunt u nalezen wat dit inhoudt. Daar kunt u zich dan zonodig ook meteen aanmelden.

Om toegang te krijgen tot die omgeving, heb je een RABObank-betaalrekening nodig.

Bestuur seniorenvereniging KBO Heikant – De Kelen